Informacje
Książka w kompleksowy sposób omawia kwestie:
miejsca asystentki w strukturze organizacji i jej roli w procesie zarządzania,
kwalifikacji zawodowych i osobistych niezbędnych na tym stanowisku pracy,
procedur biurowych, które określają działanie firmy i asystentki,
dokumentów, jakie sporządza (lub z jakich korzysta) asystentka,
kształtowania wizerunku własnego i wizerunku firmy,
zasad dress code i ich stosowania w praktyce biurowej,
organizowania spotkań służbowych,
sprzętu i oprogramowania komputerowego z punktu widzenia potrzeb asystentki,
porad komputerowych dla asystentki,
regulacji prawnych oraz zasad nadzoru i kontroli w zakresie ustawodawstwa pracy.
Wszystkie zagadnienia mają formę praktycznych porad, ułatwiających adaptację na stanowisku asystentki i wykazanie się profesjonalizmem w pracy.
ISBN
978-83-7561-162-5
Autor
RED.NAUKOWA HALINA FUCHSEL
Wydawca
Poltext
Okładka
broszurowa
Ilość stron
314
Wymiary
16,5 x 23,5 cm
Rok wydania
2011
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęZobacz także:
Autor
Powiadomienia
PORADNIK ASYSTENTKI CZYLI EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE BIUREM |