Informacje
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
ISBN
978-83-208-1824-6
Ilość stron
244
Autor
GRAŻYNA GIERSZEWSKA,MARIA ROMANOWSKA
Wymiary
23.5 x 16.4 cm
Wydawca
PWE
Okładka
Broszurowa
Rok wydania
2014
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęZobacz także:
Autor
Powiadomienia
ANALIZA STRATEGICZNA PRZEDSIĘBIORSTWA WYD.2009 |