Księgarnia internetowa, ebooki.  E-booki do pobrania online w formie pliku Kindle MOBI, EPUB i PDF.
Menu
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesSEKRETARIAT CZYLI CENTRUM INFORMACYJNE FIRMY
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł

SEKRETARIAT CZYLI CENTRUM INFORMACYJNE FIRMY

32,44 zł

Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (1 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

W książce "Sekretariat, czyli centrum informacyjne firmy" Autorka koncentruje się na problematyce kształtowania wizerunku biura XXI wieku i nowych wyzwaniach, którym sprostać muszą pracownicy nowoczesnych firm działających na konkurencyjnym rynku. W lekkiej i przystępnej formie omawia wiele trudnych zagadnień, takich jak: skuteczne poszukiwanie pracy, kwalifikacje zawodowe i osobiste pracowników administracji, rola sekretariatu w wewnętrznym obiegu informacji, dbałość o wizerunek oraz markę firmy. Nowoczesne techniki i narzędzia pracy w biurze (komputer, telefonia cyfrowa, Internet), korespondencja handlowa, organizacja zebrań, konferencji i spotkań, specyfika sekretariatu w dużej i małej firmie. Doradza, jakie umiejętności należy zdobyć, aby usprawnić działanie centrum informacyjnego, w którym zbiegają się wszystkie więzi łączące firmę z otoczeniem. Książka jest skierowana do osób wykonujących czynności sekretarskie i asystenckie, pracowników biurowych i administracyjnych, menedżerów i specjalistów do spraw personalnych, a także wykładowców, uczniów i studentów szkół zarządzania i biznesu. Halina Füchsel jest absolwentką Państwowego Studium Stenotypii i Języków Obcych w Warszawie (znanego jako "Ogrodowa"). Od wielu lat jest wykładowcą takich przedmiotów, jak: organizacja i technika pr! acy biurowej, kultura zawodu, etyka zawodowa, biurowość i ko! respondencja. Ukończyła Studium Pedagogiczne, a następnie Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Uzyskała II stopień specjalizacji w zakresie przedmiotów ekonomicznych, stopień nauczyciela dyplomowanego, oraz tytuł doktora nauk ekonomicznych w zakresie organizacji i zarządzania. Jest konsultantem w fachowych pismach, prowadzi szkolenia dotyczące organizacji i funkcjonowania biura. W 1994 r. była inicjatorką utworzenia w Polsce filii Europejskiego Stowarzysenia Sekretarek i Asystentek (European Management Assistants).
ISBN 978-83-7561-057-4
Wymiary 16,5 x 23,5 cm
Autor HALINA FUCHSEL
Wydawca Poltext
Okładka broszurowa
Ilość stron 290
Rok wydania 2009

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
 
Zobacz także:
...jest pusty

Powiadomienia

SEKRETARIAT CZYLI CENTRUM INFORMACYJNE FIRMY

Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.