Informacje
Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na:
teoretycznych aspektach marketingu żywności,
strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów,
zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE,
konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim,
przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku.
Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.
ISBN
978-83-208-1875-8
Ilość stron
228
Autor
TOMASZ DOMAŃSKI, PAWEŁ BRYŁA
Wymiary
16 x 23,5 cm
Wydawca
PWE
Okładka
broszurowa
Rok wydania
2010
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęZobacz także:
Autor
Powiadomienia
MARKETING PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH |