Informacje
Zasada uczciwej wymiany leży u podstaw tworzenia się wszelkich społeczności ludzkich. Kiedy jesteś dla kogoś bezinteresownie miły, on także jest miły i zaczyna Cię lubić. Rozmawiacie, wymieniacie idee, tworzy się nić sympatii. To genialne w swej prostocie. I dokładnie tak samo przedstawia się sprawa z budowaniem relacji z klientami. Ta książka jest tak samo bezpretensjonalna i szczera jak zasada: coś fajnego za coś fajnego, bez oglądania się na zysk.
ISBN
978-83-246-4789-7
Ilość stron
304
Autor
GARY VAYNERCHUK
Wymiary
20.8 x 14.0 cm
Wydawca
One Press
Okładka
Broszurowa
Rok wydania
2013
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęZobacz także:
Autor
Powiadomienia
EKONOMIA WDZIĘCZNOŚCI ZASADA WZAJEMNOŚCI W BIZNESIE |