Informacje
Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczenie dla rozwoju danego państwa, ponieważ przekłada się na konkurencyjność podmiotów rynkowych i zwyczaje konsumentów. Jednym z przejawów tej innowacyjności jest wirtualizacja życia społeczno-gospodarczego, o określonych skutkach dla handlu międzynarodowego. Książka uzupełnia wiedzę w zakresie zachowań e-konsumentów w Europie. Autorzy skupiają się przede wszystkim na identyfikacji i porównaniu zachowań nabywczych e-klientów w wybranych krajach (we Francji i Włoszech, w Polsce, Portugalii, Rumunii i na Słowacji). Zawarto w niej także informacje, które mogą pomóc w podejmowaniu decyzji przedsiębiorstwom prowadzącym działalność w Internecie i kierującym ofertę do e-konsumentów na obszarze naszego kontynentu.
ISBN
978-83-246-8041-2
Ilość stron
168
Autor
OPRACOWANIE ZBIOROWE
Wymiary
18 x 23.5 cm
Wydawca
One Press
Okładka
broszurowa
Rok wydania
2013
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęZobacz także:
Autor
Powiadomienia
E-KONSUMENT W EUROPIE KOMPARATYWNA ANALIZA ZACHOWAŃ |