Informacje
Na początku był Internet. Potem ludzie zaczęli w nim handlować…
Idea Biblii e-biznesu zrodziła się z prostej potrzeby stworzenia możliwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsiębiorczości uprawianej w wirtualnym świecie. Wiedza ta, dotychczas zamknięta w wielu książkach oraz rozproszona na tysiącach stron internetowych, bywała przedstawiana selektywnie - wszak nie istnieje ekspert, który wie wszystko o e-commerce. Kto więc miałby napisać książkę wyczerpującą ten temat? W dodatku chodzi o temat, który stale się rozwija. Ustawiczne mnożenie się wątków oraz lawinowo rosnąca liczba nowych pytań i wyzwań, które wymagają odpowiedzi, nie sprzyjają opanowaniu całości zagadnienia. A w świecie e-biznesu nic nie jest stałe.
ISBN
978-83-246-6699-7
Wymiary
17,5 x 24,5 cm
Autor
OPRACOWANIE ZBIOROWE
Wydawca
One Press
Okładka
twarda
Ilość stron
648
Rok wydania
2013
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęZobacz także:
Autor
Powiadomienia
BIBLIA E-BIZNESU TW |